TBOO DIGITAL: national display & video packages

IPM Advertising (La Libre.be, L’Avenir.net, dhnet.be, moustique.be, parismatch.be en Gourmandiz.dhnet.be) en Ads&Data (nieuwsblad.be, standaard.be, gva.be et hbvl.be) hebben hun krachten gebundeld om u alternatieve en hoogwaardige digitale oplossingen te bieden. Onze eenvoudige, effectieve offertes omvatten gratis data en een ruime…
5 september 2023

IPM Advertising (La Libre.be, L’Avenir.net, dhnet.be, moustique.be, parismatch.be en Gourmandiz.dhnet.be) en Ads&Data (nieuwsblad.be, standaard.be, gva.be et hbvl.be) hebben hun krachten gebundeld om u alternatieve en hoogwaardige digitale oplossingen te bieden.

Onze eenvoudige, effectieve offertes omvatten gratis data en een ruime keuze uit segmenten: Sportfans, Business & Finance, Lifestyle, Sustainability, Foodies, Mobility, enz.  

Voor een mini-budget van 15.000 euro, in preroll video formaat (3,5 miljoen users/maand) of display (6 miljoen), boekt u tussen de 800.000 en 1.500.000 impressies, voor eCPM’s die alle concurrentie tarten. Dit alles in een veilige, lokale en hoogwaardige context, met een viewability die de norm overtreft. Bovendien bieden wij een SPOC voor uw nationale campagnes en TBOO doet de rest!

De cijfers zullen u alvast kunnen overtuigen: elke maand worden er gemiddeld bijna 71 miljoen video’s bekeken op de sites die door onze twee reclameregies worden aangeboden. En ze genieten bovendien van een zeer hoge completion rate!


Aarzel niet langer en surf naar www.tbooandmore.be of contacteer ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...