IPM site ontploffen

IPM site ontploffen
20 Maart
RTBF geniet van de hoogste surftijd met een gemiddelde van bijna 11 minuten, en is de eerste Franse nieuwssite met 16% meer unieke browsers dan RTL, voor een totaal van 362.400 dagelijkse UB. Dit vertegenwoordigt een evolutie van 11% in 1 jaar, of zelfs 24% in 2 jaren.
DH.be, die 324.400 UB heeft, staat in een zakdoek met SudInfo en staat op de derde plaats in de ranglijst, terwijl Lalibre.be, meer kwalitatiefis, meer dan 205.000 heeft.
Als u de page views bekijkt, zijn het niet minder dan 2 sites van IPM Advertising die aankomen op de top van de Franse nieuwssites! DH.be met meer dan 1,6 miljoen PV / dag gevolgd door de RTBF-sites met meer dan 1,4 miljoen PV / dag.
In termen van vooruitgang is de site parismatch.be op de top omdat deze een stijging van 139% UB en 196% PV vertoont sinds deze in mei 2017 door de cim geanalyseerd.
DH, La Libre worden niet overgelaten met progressies in 1 jaar van +/- 20% van UB. In vergelijking met februari 2016 heeft lalibre.be zelfs 53% meer UB!
Om nog maar te zwijgen van de site logic-immo.be die een stijging laat zien van 22% in 1 jaar en 31% in 2 jaar tot 43 600
IPM Advertising, het succes van onze merken tot uw dienst!