Wie zijn wij ?


  • Home
  • Wie zijn wij ?
De ‘sales force’ van de regie IPM Advertising zet zich dagelijks in om voor nationale en internationale adverteerders de slimste oplossingen en het beste reclame-aanbod uit te werken, zowel in print als digitaal.

Bogend op de sterke merken uit de portefeuille van IPM Group, zoals La Libre Belgique, Lalibre.be, DH/Les Sports, Dh.be, Paris Match, parismatch.be en Le Courrier International, beschikt IPM Advertising over de nodige expertise en troeven om reclamecampagnes op te zetten waar je niet omheen kunt, met een hoge conversion rate, en om een kwaliteitsvolle dienstverlening op maat te garanderen.

Met haar digitale en papieren newsbrands biedt IPM Advertising haar klanten de garantie van een optimaal bereik bovenop een onweerlegbare kwaliteit, aangezien haar merken zich zowel op de hogere sociale groepen als op het grote publiek richten, doelgroepen waar adverteerders naarstig naar op zoek zijn.

Achter deze sterke merken schuilen professionele redacties bestaande uit bekwame journalisten die de content een authentieke geloofwaardigheid verlenen.

Een geloofwaardigheid die positief op de advertenties afstraalt en hen zo een maximale impact meegeeft.

IPM Advertising heeft de wil om de reclamemarkt optimaal te bedienen en is trouwens niet weinig trots op de titel van ‘Media Sales House of the Year’, die de markt haar ter gelegenheid van de AMMA 2013 (de grootmis van het reclame- en mediavak) toekende.

Met haar slogan ‘Expect More’ maakt IPM Advertising de belofte waar om zich naar haar klanten toe te engageren om steeds vaker creativiteit, dienstverlening en performance (ROI) aan elkaar te koppelen. Het gaat echter ook om een onvervalste ondernemingsgeest, waarbij elk van de medewerkers van IPM Advertising ertoe aangezet wordt zichzelf voortdurend te overtreffen.